blog

8 redenen waarom het Hooihuis ook voor jouw zoon of dochter werkt

Wij snappen dat jij het beste wilt voor jouw zoon of dochter. Lange dagen, een flutsalaris en geen carrièremogelijkheden. Lekker imago heeft werken in de horeca, hè? Lees hier waarom dit totaal niet herkenbaar is voor onze medewerkers. 

Krul

1. Een leven lang gratis shoppen?!

Ze lijken maar niet uit te groeien. Geen probleem. Kleding die ze voor het werk nodig hebben, krijgen ze grotendeels van ons.

2. Jouw kind verdient beter 

Jouw zoon of dochter verdient beter, dat weten wij ook. Daarom verdient jouw zoon of dochter bij het Hooihuis meer dan gebruikelijk is binnen de horeca.

3. Mondje minder te vullen

Tijdens de shift van jouw zoon of dochter koken onze chefs een gezonde en gevarieerde maaltijd. Zo kan er genoten worden van een echte Hooihuis-maaltijd. Alleen betalen wij de rekening. Scheelt weer in de boodschappen en de afwas!

4. Fit met behulp van een eigen personal trainer

Die game-controller hoef jij niet meer uit de handen te trekken, laat ze lekker met ons sporten. Wij hebben namelijk een samenwerkingsverband met Sportpark Vierhoeven. Daar gaan ze gegarandeerd met groot plezier naartoe. Ze kunnen gratis deelnemen aan de Hooihuis work-out met collega's of tegen een leuke korting sporten.

5. Zij trots, jij trots!

Kom lekker een hapje bij ons eten samen met jouw zoon of dochter. Een genietmomentje met een leuke korting. Kan jouw zoon of dochter meteen de opgedane kennis aan je laten zien.

6. Binnen no-time een expert

Binnen no-time heb je een expert bij je over de vloer lopen. De tafel was nog nooit zo mooi gedekt en de vaatwasser was nog nooit zo snel ingeruimd. Bij ons krijg je de ruimte om te leren en te groeien. En omdat we dit zo belangrijk vinden, maken we hier grote budgetten voor vrij. In 2018 werden we dan ook uitgeroepen tot ‘Nederlands Beste Leerbedrijf Horeca’. Opleidingen en cursussen worden (bijna allemaal) door ons betaald. Daarnaast werken we intensief samen met onze leveranciers om trainingen en workshops te organiseren. Wat dacht je bijvoorbeeld van een bedrijfsbezoek aan een kwekerij of distilleerderij? Binnenshuis delen onze eigen gepassioneerde en bedreven leermeesters graag hun kennis met jou. Daar heeft je zoon of dochter niet alleen nu, maar ook in de toekomst profijt van.

7. Samen uit, samen thuis

Die lesroosters zitten vol met gaten, structureel een ochtend vrij op vrijdag? Donderdagavond lekker werken en toch op tijd naar huis? We brengen je zoon of dochter ook nog veilig thuis. Kun jij met een gerust hart thuisblijven. Hebben ze in het weekend genoeg tijd voor de voetbal of hockey en leren ze toch om te werken voor de centjes.

8. Praatjesmaker in spé

Dankzij jouw zoon of dochter wordt die bruiloft, het familiefeest of diner met vrienden voor onze gasten onvergetelijk. Het sociale aspect kunnen ze volop ontwikkelen bij het Hooihuis. Zo leren zij hun mannetje staan en dit kan in de toekomst nog eens goed van pas komen voor bijvoorbeeld een sollicitatiegesprek. Bij het Hooihuis werken we in een hecht team, grote kans dat hij of zij er een grote club vrienden en vriendinnen bij krijgt.

Dit wil je voor jouw kroost. Toch? Laat hier de contactgegevens van jouw zoon of dochter achter.

blog visuals werken bij hh 05
blog visuals werken bij hh tekengebied 1
blog visuals werken bij hh 08

lees ook:

Separator2

Leren tijdens het werken en werken tijdens het leren

Leren en werken

Jezelf uitdagen, groeien en ontdekken. Bij het Hooihuis zien we leren als in beweging blijven. Daarom krijgen de medewerkers en leerlingen volop ruimte om zich te ontwikkelen. En omdat we dit zo belangrijk vinden, maken we hier grote budgetten voor vrij. Een paar jaar geleden werden we dan ook uitgeroepen tot ‘Nederlands Beste Leerbedrijf Horeca’. Een mooi compliment. Koen Bakker vertelt je meer over leren en werken bij het Hooihuis.

insta hh maart [hersteld] met ouders werving

Jouw mensen brengen jouw concept tot leven

concept

Je stopt veel tijd in het uitwerken van jouw concept. Heb je een heldere brandstory, duidelijke huisstijl? Dan wil je deze graag overal zichtbaar maken. In de materialen die je kiest, het interieur, de communicatie, de menukaart… Alles waarin of waarop jouw brandstory (het slapend concept) wordt geïmplementeerd. Dit noemen we conceptdragers. Zij ‘dragen’ je concept en brengen het tot leven. Daarom wordt deze fase ook wel ‘het levend concept’ genoemd. Doe je dit consistent? Dan wordt jouw merk duidelijk herkenbaar en onderscheidend. Maar wil je jouw concept écht tot leven brengen? Vergeet dan jouw mensen niet!

blog jouw mensen2

De wijnreis van Lisette

Passie voor wijn

Bij het Hooihuis hebben we een aantal experts rondlopen. Zo is Lisette expert op het gebied van wijn. Haar expertise zetten we dus ook graag in het zonnetje! Ter voorbereiding op de Wijze-Wijn is zij op wijnreis gegaan naar Oostenrijk. Ze geeft je een voorproefje van de WijzeWijn-avond aanstaande 24 maart.

wijzewijnkletskoek oostenrijk en dennis 08
×